یاحق
یاحق
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاحق و آدرس sherlock.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سوال اینجاست سریال های تلویزیونی در ماه مبارک تاکنون چقدر در ایمان مردم اثر بخش بوده است؟
 

به گزارش مشرق ،شیطان بزرگترین استراتژیست جهان اهریمن و اصلی ترین دشمن بشریت است. او در بدو خلقت انسان، جنگ خود را نه با قدرت سخت بلکه با توسل بر قدرت نرم آغاز کرد. بنابراین می توان گفت شیطان مبتکر جنگ نرم بوده است. از این جهت او بزرگترین استراتژیست شر محسوب می شود که بدون داشتن ذره ای برخورداری از امکانات با هنر اغواگری تمام امکانات بشری را بسیج کرده و علیه خود آنها به کار می گیرد. او فقط دعوت می کند، اما آن چنان دعوتی که نپذیرفتن آن تنها از عهده صالحان بر می آید. آیا تاکنون به این فکر کرده ایم که دشمنی که خود هیچ ندارد از امکاناتمان علیه خود ما چگونه استفاده می کند؟

رمضان ماه بندگی خدا نزدیک است، ماهی که دست و پای شیطان را در غل و زنجیر می بندند بدبختانه این ما خود هستیم که به یاری شیطان می شتابیم تا او را رها کنیم. ماهی که انسان باید بیشتر ارتباط خود را با معبود خود تعمق بخشد تا از شر شیطان در امان بماند. بدون شک بهترین راه درک لذت عبادت در ماه پر فضیلت حضور در خانه خداست. مسجد محل سجده گذاری به حضرت حق و اظهار بندگی، بهترین فرصت برای زدودن غبار دنیازدگی در دل های مومنین است. شیطان هم بیکار ننشسته، او همچنان به اغواگری می پردازد و سعی دارد راه خدا را سد کند. برای شیطان از این دردناکتر نخواهد بود که جوان و نوجوان در این ماه با حضور در مساجد دست دعا به سوی باری تعالی گشایند و مورد رحمت او قرار گیرند.

هر ساله رسانه ملی به بهانه ماه مبارک رمضان اقدام به پخش سریال های متنوع با محتوای به اصطلاح معنوی می پردازد. این سریال ها که از قبل افطار آغاز و تا پاسی از شب ادامه دارد با هدف اینکه معنویت مردم به ویژه جوانان را فزونی بخشد تولید شده اند.

سوال اینجاست سریال های تلویزیونی در ماه مبارک تاکنون چقدر در ایمان مردم اثر بخش بوده است؟

جوانان را با سریال های رنگارنگ در خانه ها نگه داشته ایم به بهانه اینکه می خواهیم به آنها معنویت تزریق کنیم؟ آنها را از رفتن به مساجد باز می داریم. عبادت و معنویت در خانه خدا بیشتر محقق می شود یا از طریق این جعبه جادویی شاید هم در پاره ای شیطانی؟

اینجاست که هنر استراتژیک شیطان به میان می آید، جایی که او باعث می شود عده ای را در رسانه ملی ناخودآگاه در راستای اهداف شیطان در سد کردن راه خدا، آن چنان اغوا کند که فکر می کنند مردم را ارشاد می کنند، حال آنکه بازیچه شیطان شده اند بماند که قرار است به میمنت ماه مبارک رمضان مسابقات فوتبال لیگ برتر و پخش آن در این ماه پر فضیلت آغاز شود.

 

رسانه باید از هنر وحیانی برخوردار باشد نه هنر شیطانی

هنر این است که مردم به خصوص جوانان را به خانه خدا رهسپار کنیم تا آنها از نعمت چشیدن لذت عبادت و بندگی خدا محروم نشوند به قول امام (ره)" باید مسجدها را پر کنیم"

چه باید کرد؟

چندین سال است که روال برنامه های سیما اینگونه بوده، واقعا به چه میزان ایمان و معنویت مردم در سایه سریال های ماه رمضان ارتقاء یافته است؟

توصیه اول اینکه تمام سریال های تلویزیونی که با هزینه و به سفارش رسانه ملی برای این ماه تدارک دیده شده است را پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن ببرد.

اکنون که فدراسیون فوتبال با رسانه ملی بر سر پرداخت حق پخش بازی های لیگ برتر فوتبال به توافق نرسیده اند که صدها میلیارد تومان از پول بیت المال را هزینه فوتبال و غافل کردن مردم از یاد خدا کند توصیه می شود حداقل در این ماه خیر و برکت از نمایش فوتبال در رسانه ملی اجتناب شود.

یکبار هم مسئولین رسانه ملی به حرف علما و مراجع عالیقدر، این ذخیره های الهی معنویت توجه کنند و راه جوانان به خانه خدا را سد نکنند. امتحان کنید ضرر نمی کنید. تا باشد خداوند متعال ما را مورد مغفرت خود قرار دهد.

 

ممنون از محمود خدائی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ sherlock ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 16962
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



  • صبح
  • بک لینک